Kek Yang Terhangat


  

KEK KAREMAL

Kek karemel ini sungguh sedap,kalau makan tak cukup sepotong..hihi..karemelnya yg lembut & manis,kek nya yang lembut & gebu ditambah pula dengan warna-warni yang menarik tertarik kek ni memang deboom..hihi...boleh di jadikan sebagai kek hantaran,kek hari jadi,kek perkahwinan & untuk segala jamuan....tapi yang pastinya kek karemal ni tak kan menghampakan anda semua..insyaallah...apa lagi mai lah oder sebiji....




   

KEK LAYER PANDAN

Kek span yang dipotong 3,kemudian di lapiskan dengan krim kastard & dilimpahi dengan serbuk kelapa yang kering..memang terpukauuu..lentok-liuk kek ini kadang-kadang membuat sesiapa ketawa kerana kek ni akan bergegar apabila di bawa berjalan & di angkat...sehingga ia di gelarkan oleh teman-teman "Nak Oder Kek Gegar 1"....biarpun apa saja gelaran & rupa kek ini..rasa kek ini tak akan menghampakan anda....

 




 KEK COKLAT MOIST


kek yg paling hangat sekali.. gebu , mulus , sedaaap sangat2 mengambarkan  betapa softnya kek ni..kek ini boleh dijadikan sebagai ole2 untuk dibawa pulang ke kampung, sebagai kek besday, kek hantaran & kek perkahwinan.. kek ini berasaskan coklat..di saluti toping coklat yg melimpah ruah kemudian di taburi badam hancur @ hirisan coklat masakan di atasnya...letak atas meja,gerenti jer licin.. kanak2 sepotong mmg tak cukup...mak & ayah budak pun sama dok tolong  perabisakan..hehe!..jgn tunggu lama2 meh lah rasa kek coklat moist ini...pasti tak kan menyesal.....

*****************************************
***********************

2 ulasan:

NurSyahirah berkata...

nampak lawa . adakah enak rasanya ? nak rasa boleh tak ?

Tanpa Nama berkata...

Lama tak kunjung blog kakak, kek Badariah memang sedap. Tq kak sudi buatkan untuk saya