Mohon Maaf



Assalamualaikum pada teman2 yang sudi singgah di dapur saya...Alhamdullillah ,bersyukur kepada Allah S.W.T dapat bersua kembali di alam maya ini & mengurniakan kesihatan yang baik kpd saya & anak2..harap teman2 pun begitu ya,sentiasa sihat hendaknya...

Terasa kerdil diri ini bila singgah ke blog sendiri yang lama tak di update bersawang sana sini yg lama terbiar "ibarat kata Kak Fatmawati Salleh "semak samun kalau umah ditinggalkan lama2 " ..hehe..terima kasih banyak2 kak Fatmawati & teman2 yg sudi singgah di sini walaupun tiada N3 terbaru...

Rindu dengan teman2 yang suka cuit2 manja & tegur sapa pada saya..harap jgn marah,sekiranya saya tak membalas komen2 anda..ini kerana atas sebab2 kesihatan diri sendiri & anak2 yang tak mengizinkan...alhamdullillah berkat doa & sokongan suami & ahli keluarga,sekarang saya & anak2 sihat kembali...insyaallah,boleh saya merewang blog/dapur kwn2 , m'update blog sendiri & mengekek kembali...

 * Kepada pelanggan yang call saya untuk pelbagai order sebelum ini,minta maaf byk2 diatas kesulitan yg berlaku & terima kasih kerana memahami keadaan saya...

Tiada ulasan: