saya stop mengekek !!!

Assalamualaikum pada teman2 & pengunjung yang sudi menjengah dapur saya ...baru ini berkesempatan Update blog , tu pun kerana terpaksa ...hihi ,lama dah nak  buat N3 pasal saya ingin stop membaking !! tapi keadaan masa mebataskan & ketiadaan laptop pun ya juga ...ni suh en.suami bawa balik laptop dari office ..pinjam jap je..

Saya akan stop mengekek buat sementara waktu je..hehe..suspen ya,kenapa & mengapa ek !! ce teka..x pe lah,biar saya citer ya...

alhamdullillah , nak tambah ahli baru dalam keluarga , insyaallah bulan depan bersalin , sekarang dah 32 minggu & atas nasihat doctor saya kena stop mengekek awal kerana ada masalah sikit ...minta jasa kawan2 doakan saya  & baby saya selamat ya ...

 Ya allah,jika inilah ketentuanmu untukku,aku redha ya allah..aku bermohon padamu ya-allah,kau kuatkanlah imanku ini dlm mnempuh segala dugaan yg datang darimu,kau lindungi ahli keluargaku & kau makbulkan doa ku ini, sesungguhnya Kau maha berkuasa dlm menentukn segalanya..amin

Insyaallah , kalau di panjangkan umur & dimurahkan rezeki & diberikan kesihatan yang baik , saya akan mengekek kembali & saya ingin mengucapkan terima kasih pada semua yang selama ni memberi support di Ole - Ole Summer Cake's Pekan ....& saya ingin memohon beribu2 kemaafan sekiranya ada yang berkecil hati @ kesalahan yang tak di sengajakan sepanjang saya berblog ...TQVM

5 ulasan:

Nadz Nazharzan berkata...

Semoga selamat segalanya.. Jaga diri dan kandungan baik2...

faizah---sweetcake johor berkata...

kak, rindu bertandang!

Tanpa Nama berkata...

salam Naz..
insyaallah..tima kaseh ya.

Badariah berkata...

pae...kak pun rindu jugak,lama x bertandang :))tq pae..

Nadz Nazharzan berkata...

Assallamualaikum Bada..

Dah bersalin ke? Saja tertanya pula bila Bada tulis komen di blog Naz.. Harap segalanya ok yer..