AWARD...

Selamat pagi semuanya..harap anda semua ceria2 sokmo ya , disamping menjalan tugas harian dengan baik..hari ini aku happy byk2 tau , coz dapat award dari Mama Noor ,dapatnya dah lama , tapi baru kesempatan hiaskan Award yg cantik dari Mama kat sini...Terima kasih tak terhingga untuk Mama atas Award yang istimewa ini...al-maklumlah aku ini budak baru belajar & baru nak berjinak - jinak dalam berblog bab2 dapur ni..tiba2 di kejutkan oleh Mama suruh ambil award..Excited maa..hihi..Nak ambil pun fikir 2,3 kali , macamana lah ya..last2 redah jelah asalkan dapat gantung Award dari mama kat sini..


AWARD DARI :-

Tqvm untuk Mama , semoga persahabatan di alam maya ini akan berkekalan selamanya , harap Mama sudi2kan jenguk Blog saya yg tak seberapa ini & tq atas galakkan yang telah di berikan..
I LOVE U MAMA NOOR


###############################
#########

4 ulasan:

noorsafone berkata...

Thanks Diah..sudi amik award tu...Mama Love U 2..semoga persahabatan berterusan dan abadi selamanya..singgah selalu & HAPPY BLOGGING,mama pun baru2 nk belajar blogging juga.

Badariah berkata...

welcome mama.. kalau mama kasi saya batu & kayu pun saya amik,hihi....insyaallah mama,harap persahabatan kita & mama kekal selamanya..mama baru berblog , tapi mama mcm dah lama,pengikut pun ramai..cayalah mama yg peramah,x jemu2 singgah umah kita..mama take care ya...

sedapsertaspecial berkata...

wah.... tahniah2... dah dpt award.

Badariah berkata...

tq2..x sangka pun,ada insan yg sudi bagi kak award..hihi..al-maklum kak masih baru lagi..sukeee gilerrr..