Kenangan yang terindah aku rasakan walau sedetik bersama teman tapi mesra.. mesra sangat2, hampir 2 1/2 tahun tak berjumpa...tq kak ina & family sudi meluangkan sedikit masa untuk aku sekeluarga... walaupun kedatangan mengejutkan, janji kak ina sampai ke teratak aku yang tak seberapa ini... rasa tak puas nak borak, nak bercerita, nak bermesra... al-maklumlah kaum ibu2 ni kalau berborak 1 jam mana cukup....tapi yang pasti sempat juga aku meluahkan perasan hati kecil aku ini..., terima kasih atas kata-kata semangat & perangsang serta dorongan dari kak Ina akan aku simpan & abadikan sampai bila2 untuk aku jadikan panduan bagi menjalani kehidupan sebagai seorang isteri & ibu disamping perniagaan bakery yang baru aku ceburi ini...
Sambil berborak dapatlah tangkap 2-3 keping gambar untuk dijadikan kenangan.. tatapan untuk PUAN SARBINA & TUAN HAJI NURIMAN serta FAMILY tqvm sudi datang ke teratak aku. Untuk kak Ina tersayang, insyaallah jika dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur, kita akan bersua lagi... (terasa sayu pulak time kak Ina nak balik.) Walau apa pun jutaan TERIMA KASIH yang tak terhingga untuk kak ina sekeluarga.....

 
Tgk tu dah besar anak bujang kak ina...sian masa datang umah cik diah Shafiq & Hakim tak sihat..tapi yg penting handsome..hihi.. cik diah doakan semoga cepat sembuh ya..

Hidangan istimewa yang yang tak seberapa dapat aku sediakan untuk kak ina sekeluarga...ingat nak buat nasi beriani.. tapi datang mengejut kenalah masak simple2...hihi..harap kak ina suka ya..jemput-jemput makan,jangan malu2..

Insyaallah,ada rezeki kita jumpa lagi ya..
UNTUK PUAN SARBINA & TUAN HAJI NURIMAN
TQVM





Tiada ulasan: